czwartek, 5 stycznia 2017

Powracam/Jagoda/Lagi i wpadki+forum

                                                Ola Seniorita ;)

Trochę mnie tu nie było...Ale KONIEC! Powracam na bloga dzięki Jagodzie ;) Potrzebowałam redaktorki przez szkołę.Myślę,że będę pisać 2,3 razy w tygodniu.Jagoda zobowiązała się do 1,2,co daję razem 3,4,5 postów tygodniowo (kurwa co za mądrość xD)Nie liczę weekendów bo to oczywiste,że w nie będę pisać :) A tak przy okazji  moja wena wróciła xD Już niedługo będzie nowy nagłówek,tło...WSZYSTKO! Zwłaszcza,że na moim nagłówku mowa jest jeszcze o grudniu a jest już styczeń (urodzinki xD :D) Do tego zaczełam jarać się czarnym,co wpłynie dość na nowe kolory bloga.Ale spokojnie nię będzie on czarny...tylko... mniej
różowy xD.Jagoda będzie miała okres próbny od poniedziałku do przyszłej niedzieli.W tym czasie będzie na blogu ankieta,a wy będziecie głosować na TAK albo NIE (proponuję TAK xD).Coż...Zaległości nie nadrobimy.Trzeba by było robić maraton świateczny,motywy,pakiety... Zapomnijmy o tym.Od teraz zaczynamy być na bieżąco.Coś kurde za bardzo ten blog na informacyjny się zmienia xD.Dlatego przechodzimy do posta :D [*] Dzisiaj pokaże wam chorę  sytuację z forum (Przepraszam ale jestem w trakcie wykorzystywania resztek materiałów aby móc przejść do nowych :) )

   
Aha? Kurwa na co taki spam na forum? Po prostu słów brak...
Idziemy dalej xD




Jprdl już dawno takiego raka nie widziałam.Boshe -_-



Tym samym dobiła swój poziom IQ na samiutkie,szare dno -_-

      Ta dziewczynka ma niezłą psychozę albo robi se po prostu bekę.I jeszcze ta ruda dziewczyna.Zaczęła też pierdzielić w tym samym języku: języku głupoty.



              Następny przykład.Błagam nie taki hujowy bo nie zdzierżę kolejnej tragedii na forum xD.


   <facepalm> Po prostu nic tylko się pociąć mydłem xD
Skomentuję jednym zdanie ten masakryczny poziom.Nie ma to jak rak co narzeka na pseudo raka.


      No i ostatni temat (nareszcie xD) Ten na szczęście króciutki :)

 Dobra,to nie jest tak rakowe,aczkolwiek dawanie pozdro za naukę robienia ♥ polegających na przytrzymaniu 3 i lewego alta to niezła przesada.

No i jeszcze coś.Tytuł pewnego posta na forum...

Boże ten tytuł -____- Treść tego nie była jednak dziwna więc nie zrobiłam scr.To była zwykła gra.Autorka mogła wybrać lepszy tytuł xD







Okej i na koniec kilka lagów oraz wpadek,błędów,niedopatrzeń itp. ze strony modów.Ogólnie moją kol zablokowali na 30000 dni (xD) ale nie zrobiłam scr bo to na jej kompie było :( Więc cóż ja już nic nie mówię,ewentualnie drobnę komentarzę ( nareszcie-pomyślał przypadkowy czytelnik xD) tylko wysyłam scr.To cóż 
~Elo by Sophie              (Nowe pożegnanie :) )




          Przecież ona gra ode mnie dłużej.
Prawdziwa zawartość=0
?

Nie wyświetliło całego statusu -_-
To nie żaden błąd,po prostu pierwszy raz coś takiego widzę, więc dodałam :) xD
Kolejny przykład nie wyświetlenia całego statusu :(

Wiem,to się zdarza bardzo często,ale przyznajcie,że dziwne.
Ciekawostka. Nie dość że przy ostrzeżeniu teraz jest inna grafika,to teraz sposób z cofaniem dni na dzień gdy był vip kończy się właśnie tym :) (to też nie wpadka xD)


Mega lag -_- Pisałam z każdą z tych osób dzisiaj -_-
Jak wiecie z poprzedniego posta (jeśli nie czytaliście to przeczytajcie tego posta :) Proszę kliknij tu ------> KLIK...)
miałam taki lag,że w kalendarzyku 23 miałam już rzeczy na 24,24 na 25 itd. 26 całkowicie zniknął mi kalendarzyk kiedy inni jeszcze go mieli.Na szczęście odebrałam go już 25 :) xD

Coż tych wpadek trochę jeszcze jest,ale to na kiedy indziej
~El...(przecież już się żegnałam <facepalm> xD)

1 komentarz: