sobota, 5 listopada 2016

Gramy w ,,zabawną" grę,oceniam pakiet i motywy ♥





    To Halloweenowe przywitanie pojawi się jeszcze dwa razy.Tak wiem już listopad a ja jeszcze żyję w halloweenie jednak ja obchodzę Halloween od 31.10.16r. do 10.11.16r. Wiąże się to z pewną tradycją ;) Halloweenowego posta nie zrobiłam bo mam czas do 10 listopada ;) Wiem że znikły już zadania halloweenowe ale jakoś sobie poradzimy ;) Nagłówek zmieniony,jednak tło muszę wymyślić inne.Nie miałam pomysłu a zostawić bloga w halloweenowych barwach w listopadzie dla wielu osób pewnie jest  dziwne,więc zmieniłam wszystko.Prócz przywitania i pożegnania XD. Dzisiaj będę się uczyć gry w Momio XD Nigdy z tym nie obcowałam więc może być ciekawie ;)

                                Szybki kurs co to Momio

Definicja pojęcia Momio- Momio najbardziej tandetna i bezczelna podróbka msp która zapewne jest mega gówniana. Sądząc po stronie Momio wnioskuję że postacie z momio cierpią na odwrotny zespół jak sponsorzy nickelodeon ( z msp pisałam o tym posta XD)
                                         To co? Gotowi na beke?






  No i niestety tego się spodziewałam... Tęczowa krainka -_-
Boshee -_-  I jeszcze ten tekst w trakcie ładowania , budzimy Lucasa' niczym teksty z big farm w które gra(ła) moja mama -_-
                          

                                          A teraz najgorsze...
                           ZAKŁADAMY KONTO!




      XD dobre na logo? XDDDDD





Zrobić to? NIE Zrobić to? A może...
Dobra jak coś pochowajcie mnie na cmentarzu na Islandii ;)



KLIK... :(


    1.Mają głowy jak mustang,oczy jak pet shopy,usta jak murzyni a nos mały jak chomik ^^ Sylwetka? Zdecydowanie nie proporcjonalna do głowy -_-
2.Temu chłopakowi brakuję tylko peleryny a będzie jak , Superman' XD To przez tą pozę.


                                 Niemal identyczni prawda? XD




3. A irokez tego dziwadła? 

Jakby zabrał ojcu pół tubki żelu na ułożenie tego XD

4. Ten tekst , wybierz swojego momio' ani ładu ani składu po prostu żenada.




No ale dobra,wybierzmy już tą dziewczynę...



                                Kurna ale po prostu wybór. Wampir,mąka,pomarańcza i mulat -_- Jak w lidlu w weekendy gdy są wyprzedaże i ludzie stoją pod drzwiami o 6 XD ( wezmę mąkę jest chyba najlepsza)


                           Nie no oczy to po prostu tragedia.
są trzy kolory do wyboru i ten sam kształt.Bo przecież każdy człowiek ma dokładnie taki sam kształt oczu -_- I jeszcze ten brak możliwości posiadania jakiegokolwiek makijażu. No cóż... ,, natura" XD





Zaj*biście.Nie mogę zmienić koloru tych włosów.Nie wspomnę już o tym że mam mało do wyboru -_-  1 włosy-ok    2-yyyy    3-wow 4-spk  ale nie ma nigdzie włosów blond! Wiąże się to z negatywną oceną również dla włosów, początkowych na Momio.



Nie tak źle,oprócz że pierwsza bluzka jest niczym , I have a pen, I have pineapple' trzecia wygląda jakby przykleiły się do niej rzepy albo piłeczki od tenisa, a ostatnia do niczego nie pasuję. Ale tak poza tym jest spoko. XD





Spodnie na momio. Jeszcze większe g*wno niż pozostałe rzeczy. No poza butami które zaraz zobaczycie.XD Pierwsze i drugie są w takie okropne wzorki że do niczego nie pasują.trzecie pogrubiają i są krótkie jak na obecną porę roku,a czwarte wyglądają jak spodnie od piżamy. Co wybrać? Nie wiem dlatego wylosuję sobie.


                       Wylosowały się te pogrubiające :(

Ostatnia rzecz do wyboru na początkowym,a zarazem najgorsza to buty.Czemu wykluczam pierwsze? Bo z  bliska czy z daleka wyglądają jak niedopasowane skarpetki.Drugie czemu odrzucam?
Przez kolor,który jest ładny jednak kompletnie nie pasuję do reszty moich rzeczy i wsumie też przypomina trochę skarpetki. trzecia para? Konstrukcja i kolor.Są drugimi najgorszymi z tych wszystkich butów.I ostatnie buty wyglądają jak skarpetki ( co ja tych skarpetek się uczepiłam  XD) z watą cukrową.Są najgorsze.
Ostatecznie wezme biało-różowe rolki.

A teraz jak ta ,cudna' postać wygląda?


Ale kurde poza do zdjęcia XD.Zrobiła dziubek jakby makaron wsysała XD



                          Dobra tworzymy to gónwo hehe


Czy mi się wydaję czy napisali imię? Na msp trzeba wymyślić login a nie imię.Imion nie jest jakoś dużo.Załóżmy że jest ich 500,a konto chce mieć 1000 osób (wątpie) to pozostałe osoby będą musiały zmyślić imię co wtedy będzie nie zgodne z regulaminem XD



Ja to mam kurna szczęscie. Zamykają to debilne Momio akurat teraz -_-




Tak się nazwałam.Czemu? Nie pytajcie.Może przez tą cholerną muzykę z Momio. Już wolę PPAP XD



Co jest tu jeszcze głupie oprócz wszystkiego? np. to że wyświetla się moje hasło zamiast gwiazdek -_- pokażę wam ( nie myślcie sobie nie ustawię to hasła na moje prawdziwe XD)

No to kurna pokazałam XD. Zamknęli to gónwo na noc -_- Myślałam że będzie jak na msp że tylko nie będzie można pisać do kogoś a tu proszę... -_-

Ale nie martwcie się.Granie w Momio to nowa seria :) ( nie jest mi z tym do śmiechu) A więc w następnym poście pokażę wam z tym hasłem i zapoznamy się z tym dziwadłem troszkę.Teraz wróćmy do naszego kochanego msp ♥

                                        Pakiet star na vip

                                         Girlsy ♥

Sukienka- 9/10 jeden punkt straciła za nadmierny połysk i fale do góry co nie wygląda zbyt ładnie,gdyż sprawia efekt że moviestar jest jakby grubsza.Ale i tsak śliczna


Buty- 0/10 Po raz pierwszy dałam w pakiecie 0/10,jednak te buty są tak ohydne że wzięłabym je tylko gdyby mi dopłacono.nadmierny połysk,ta podeszwa,a ten krój,wysokość... Fuuu!

Włosy-9/10 Straciły na tych drobinkach połysku-tak jak wiele rzeczy


Boonie- 4/10 dawno nie było tak brzydkiego booniego. Ostatnio był taki brzydki na ten motyw ze Star Games,chodź przyznam że tamten był trochę gorszy.Co mi się nie podoba? Oczywiście te drobinki połysku,trochę uszy ale przede wszystkim- hula hop

Układ planetowy- 5/10 nie ma drobinek połysku co jest dużym plusem,ale zabrałam 5 punktów za to że brzydko wygląda w pokoju,wygląda jak dla początkujących i rusza się co sprawia że jest brzydszy.



                                 A u boysów?


włosy- 2/10 Jezu czy to znowu Justin+ Zayn??? Zapewne ładne po zmianie kolorów ale wiecie... Za bardzo przypomina mi ich.

Bluza- 7/10 Nie taka zła.Ale za dużo drobinek połysku! Żeby było jasne.Kocham błyszczące rzeczy ale BŁYSZCZĄCE a nie pełne DROBINEK BŁYSZCZĄCYCH. XD


Mam do ocenienia jeszcze dwa motywy więc aby było szybciej po prostu wystawię ogólną ocenę dla motywu i dam top 5 jedno śmieszkowe ubranko i jedną żenadę. Oczywiście to wszystko według mojej opinii :) I TAK OD TERAZ BĘDĘ ROBIĆ ZAWSZE :) ( Chodzi mi rzecz jasna o top 5 itp.) więc do akcji ^^



                                    Nocturnal Circus
Niewiem po co msp kiedy nie było halloween zrobili motyw halloweenowy,a kiedy było zrobili jakiś motyw cyrkowy niby straszny.Ale przejdźmy do rzeczy
                                            
                                         Top 5



                                                            5.


                    Urzekła mnie głównie swoją całą budową.



4.
         Podoba mi się ten kryształ w środku.Wiem że już był w innych motywach ale modzi wariują i dodają stare ubrania XD





3.
Tsakie sobie poszarpane spodenki.Ale jakie ładne



2.
                         
     Ładny pasek,estetyczny krój,więc to doceniłam ;)





1. 
    Najładniejsza i pewnie najdroższa XD


A teraz top żenada motywu 

Kompletnie nie kumam jak może DZIEWCZYNA w tym chodzić.Dla mnie nie pojęte.


I czas na... śmieszkową rzecz


czemu śmieszkowe? bo to się na brzuch nakłada XD

Wiem że wyglądam tu okropnie XD ale przymierzałam różne rzeczy aby zadecydować która najgorsza.Skupcie się na tym znaczku na brzuchu bo tu o niego chodzi ;)


Okej a teraz jeszcze jeden motyw do ocenienia i się z wami żegnam. Myślę aby zrobić jutro jakiś tag,challenge albo tą serię halloweenową czy też Momio. Piszcie mi na msp co zrobić ;)

Więc cóż wita was motyw...

Goals



top 5


5.
Sweetaśna ;) Musiałam ją wziąć ;)



4.

Ładne jednak wygląda trochę jak fartuch co zrzuciło tą sukienkę na 4 miejsce.



3.

Ładna jednak powinna mieć trochę inny kształt

  2.

Tsa bluzka znajduję się tu nie z racji wyglądu ale z racji że rok temu chodziłam do klasy V E XD
Bardzo miłe że akurat moją klasę wybrali XD


1.

Te warkoczyki nie wyglądają zbyt ładnie ale gdy je założymy... Na tyle by zasłużyć na numer 1 w tym motywie ( Warkoczyki wyglądają super na MOJEJ moviestar,ale nie na każdej ;)  )



NO TO CZAS NA TOP ŻENADĘ :)
( Moje ulubione mogę ponarzekać XD )


Nie cierpię spódnic połowicznych.Połowa długa spódnica,połowa nic.Wygląda to tak ohydnie że po prostu szkoda gadać...



Śmieszkowe Ubranko ^^

Wahałam się czy na 5 miejsce dać to czy frytki.Ostatecznie wygrały frytki.Ale ta bluzka też jest bardzo ładna :)


To tyle na dzisiaj kochani tak jak mówiłam piszcie mi na msp czy zrobić jutro posta( jeśli w ogóle zrobię) o Momio,halloween,tag,challenge,raki na forum czy może jakiś prank ;) ( Brakuję mi hardkoru)  Tyle:


PS  to pożegnanie i przywitanie pokażę się jeszcze tylko raz na serii halloweenowej ♥

1 komentarz:

  1. Msp to jedno wielkie gunwo -_- Na momio są milsi ludzie i więcej plusów :) Tam dziewczyna mi kupiła momio plus pakiet diax i szafir ;) Ogar... Ja skończę chyba z msp ale nie wiem bo mam tam star vipa na 3 miesiące

    OdpowiedzUsuń