sobota, 7 stycznia 2017

Jak zrobić ładną twarz na msp? ♥ + Głosujcie na mnie ;>



Hejo!

Z tej strony Jagoda. Dzisiaj mam trochę czasu, więc piszę dla Was posta. Jako, że mam zamiar zmienić twarz w najbliższym czasie, to pokażę Wam kilka ładnych (według mnie) twarzy Vip i nie-Vip.

♥ Dla Nie-Vip ♥


*Jeżeli dałam cos vip to pisać xD*
Jako oczy wybrałam te na drugiej stronie, podobne do tych dla vipa. Nos, to moim zdaniem najlepszy (łacznie z vipowymi). Usta to te, które zostały dodane niedawno, z aparetem, którego kolor zmieniłam na biały, by nie rzucał się tak bardzo w oczy. Dodałam tez lekki, ciemny makijaż.
8/10

♥ Dla vip-a♥


Sorry za kolczyk w nosie xD

Oczy podobne do nie-vip, ale te są chyba ładniejsze. Nos z piegami. Dałam też najczęściej kupowanie przez vip'ów usta w kolorze wyblakłej brzoskwini (czy coś) xD. Skóra to chyba ta sama co w poprzedniej twarzy. 
7/10 XD







GŁOSUJCIE NA MNIE BŁAGAM!!!
PROSZZĘ WAS BARDZO O GŁOS
I W OGÓLE O KOMĘT POD TYM POSTEM XD
Kurde, co za emocje xD Błąd specjalnie xD




To bajo <3


Pozdrawiam modów XDDD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz