czwartek, 5 stycznia 2017

Nowa osóbka?


Hejo!

    Z tej strony... No właśnie, kto? Dowiecie się, czytając tego posta dalej, a zapewniam, że będzie on krótki i, mam nadzieję, przyjemny.

♥O mnie♥
Mam na imię Jagoda, na drugie Łucja, lecz rzadko używam tego drugiego. Mam 10 lat, a więc urodziłam się w 2006 roku, dokładniej 13 maja. Chodzę do czwartej klasy szkoły podstawowej, czego raczej nie muszę pisać. Kocham książki i koty, czyli najlepsze rzeczy na łorldzie xD. Mam blond włosy i brązowe oczy, chociaż wolałabym niebieskie lub zielone. Jestem dość... Szczupła, że tak to ujmę.

♥Msp♥
W msp gram od stycznia 2015 roku. Mam kilka nieistotnych kont, na które nie wchodzę. Gram na Kocia Kulka (nie przepadam za ta nazwą, lol). Mam 21  poziom i vipa na rok oraz Judge i Celeb. Nie chcę się chwalić, ale piszę, że mam vipa, po to, by niektórzy uwierzyli, że nie używam hacków, tylko wbijam level dzięki vipowi (te powtórzenia, wybaczcie). Kocham msp, więc jestem dosyć często aktywna.

♥Blogi oraz pomysły♥
Pisałam na Emily McCline, odeszłam. Pisałam na swoim blogu, ale go usunęłam. Mam nowego bloga, ale na nim nie piszę z powodu braku wejść. Teraz chcę się postarać i zacząć tą przygodę od nowa (jakie mądre xD).

Pomysły na posty:
 - Co się dzieje na forum?,
 - Ocena look's moich przyjaciół,
 - Zapoznanie czytelników z nowym motywem/konkursem.
 - Posty o innej, tematyce, nie serie, tylko takie 'jednorazowe'.

To by było na tyle, bajo ♥
~
*Taki screen, bo nie mam loga :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz