piątek, 25 listopada 2016

Black Friday+rozstrzygnięcie konkursu.


Wróciłam. (Cóż za Odkrycie).Nowy post miał być dopiero PRAWDOPODOBNIE (jak ja to określiłam XD) w sobotę ale się zlitowałam XD :D 

Mam masę lekcji ale cóż... 

Siadam do lekcji,na chwilę na fb,msp a tam coś niesamowitego....




Jak wiemy motywy dodawane są w czwartki.Dzisiaj jest piątek.Wczoraj dodali jakiś motyw z kurczakiem (?)



Dzisiaj wchodzę i jest nowy motyw! A tamtego kurczaka usunęli.Był on chyba przez jakieś parę minut,ewentualnie godzinę. Czyżby ten motyw kurczaka był 'wulgarny' tak jak serca na nogę ze starego msp? XD. Albo jak animacja z mieczem? 


O kurde już się boję plastikowego mieczyka w animacji :O XD


Ale wracając do tematu...


Jest teraz motyw Black Friday. Nie zgadza się to z mglistą pogodą ale co zrobisz... XD



Dobra ale oprócz usuniętego ,,strasznego" kurczaka i dodaniu nowego motywu w piątek jest coś najważniejszego...


PRZECENY KTÓRYCH NIGDZIE NIE WIDZĘ! XD

Mam nadzieję że to nie przeceny na vipa bo wczoraj kupiłam vipa na 3 miechy za 123 zł! XD

W sklepach nie jest jakoś specjalnie tanio,wręcz przeciwnie,pakiet diamonds też nic nie staniał...


WIĘC KURNA O VIPA ZA PEWNE CHODZIŁO! -_-



Nawet nasza ,,ulubiona" koleżanka o tym zrzędzi 
-_-



po pierwsze-Po jej różowej postaci rzeczywiście widać,że jest czarny piątek.

po drugie- ,,Wszędzie wyprzedaże-także na msp"


Naprawdę?! O kurde po prostu nie wiedziałam,że na msp są wyprzedaże! Po znaczku -50% wszędzie i napisie ,wszędzie wyprzedaże' nie miałam pojęcia,że na msp też są wyprzedaże! Normalnie bez tego dodania ,,także na MSP" myślałabym że se tak po prostu napisała,że na jakimś np. Big Farm są wyprzedaże.Ufffff XD
#Sarkazm ;)

                        Także specjalnie dla Pixi brawa+ składka na bilet do psychiatry ;)


A teraz cóż ten motyw jeszcze pododawał nam na msp?
                        Na stronie głównej

W zakładce zakupy


              Ciekawe czemu tylko w zakupach




  Tutaj macie to tło które teraz jest w tym motywie ;)




       Myślę że to tyle z tego motywu.



Więc coż... Papatki i do zobaczyska 
































                     Jeśli jesteś zorientowanym człowiekiem po tytule nie odpuściłeś i dzięki temu poznasz wyniki konkursu ;)


Zgłosiło się z 40 parę osób.Z każdym dniem usuwałam po kilka/kilkanaście looków. Po co?
Bo widziałam,że niektóre looki na pewno nie przejdą dalej.Została tylko finałowa szóstka.Dwójka musi dzisiaj odpaść,a czwórka zajmie jakieś miejsca :) Więc cóż... Trzeba zacząć :(

                          Czas na...

             FINAŁOWĄ CZWÓRKĘ!



Zacznijmy od końca.
               
                   Pierwsza osoba od końca to....              
                          



                                 



Look dość ładny.Jedyne co mi przeszkadza to te spodnie białe...
Nie pasują,ale to nie twoja wina...
Często kiedy tworzy się look 
widać wszystko inaczej niż jak się go zapiszę....

Otrzymujesz wyróżnienie ;)



kolejna osoba to wera059

która również otrzymuję wyróżnienie :D

3 miejsce nie zostanie przyznane ze względu na dwa wyróżnienia :D

Nie mogłabym  dać weronice 3 miejsca bo to byłoby nie sprawiedliwe wobec Winx XD


miejsce drugie

otrzymuję...

Po Prostu Renia

Co tu mówić... Ładny look? XD



I WRESZCIE MIEJSCE PIERWSZE....


ojojoj21

Dużo się on nie różni od mojego obecnego stroju,jednak jest w nim mój styl,i coś... coś takiego co sprawiło,że mnie zauroczył.


Długi czas myślałam nad tym który look tu umieścić.Miałam dwie kandynatki.Ojojoj21 i Annellie.Te looki były prawie identyczne.Jednak po dłuuuuuuugim na myślę wybrałam jak wybrałam.


To tyle na dzisiaj.
Nagrody rozdam w najbliższym czasie.


Papatki i do zobaczyska ♥


Teraz to na serio XD




2 komentarze:

  1. skoro były 2 kandydatki na 1 miejsce, to czemu nie dostałam nawet wyróżnienia? XDD
    A wyprzedaże są na niektóre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo te looki były tak bardzo podobne że tylko jeden mógł mieć jakiekolwiek miejsce.Przepraszam :(

      Usuń