czwartek, 1 września 2016

Pytanka,pytanka

                                             Ola Seniorita ;)

Ponieważ ku mojemu zaskoczeniu pisaliście mi  mnóstwo próśb na priv Dotyczących wstawienia czegoś na bloga stwierdziłam że wstawię post poświęcony waszym pytaniom.Czas zacząć!



1.Fan-  ,,Jak wyglądałaś na samym  początku przygody z msp? podeślij zdjęcie plisssss''

Ja- Moja droga, na samiutkim początku nie wiem ale zapewne byłam obrzydliwa xd. Wiem tyle że miałam bluzkę z kotkiem,kwiatka we włosach i złote włosy oraz obrzydliwe oczy.
Pogrzebałam trochę w lookach i udało mi się znaleźć look z pierwszymi kupionymi włosami.To najstarszy jaki udało mi się znaleźć :(










A tak teraz xd wiem że nie jakoś super ale tworzę nowe komplety bo ja ciągle chodzę w tych samych xd

2.Fan ,,Jak ty to robisz że jesteś taka zajefajna i tak szybko wbijasz lvl''?

Ja- ,,Moja zajefajność to widocznie coś od urodzenia xd Nie no żartuje ale dzięki za komplement xd ;) 
A kwestia lvl to trochę szczęścia i nawalanie pakietów i vipów :)




3.Fan ,,Kiedy założyłaś pierwsze konto na moviestarplanet?''

Ja-Koleżko jest coś takiego jak profil i tam masz wszystko napisane xd Ale takie pierwsze,pierwsze to giziuniu utworzone w czerwcu 2013 roku.

4.Fan ,,Zrób Q&A?''

Jprdl co ja youtuberka? Ja tylko bloga prowadzę ale ok zrobię jak będą pytania ^^

5. Pseudofan ,,Po co piszesz o msp? To jest głupie pisz o czym innym!''

Ja-Piszę to co chcę,kiedy chcę i jak chcę!

6. Fan-,, Czemu na msp nie masz chłopaka?''

Ja-Bo po co mi wirtualne serduszko które tylko by chciało prezenty i pozdra?

7. Fan ,,W jaki sposób założyłaś msp?Ktoś cię zachęcił,widziałaś reklamę czy co innego?''

Ja-Moje 3 koleżanki w klasie ciągle o tej grze gadały więc nie mogłam być gorsza xd.Wróciłam do domu i kazałam macie przeczytać regulamin bo było napisane ,,Rodzice'' (Nie oceniajcie mnie byłam w drugiej klasie heheszki) Mama powiedziała że to jest płatne ale ja się przyjrzałam do końca i......

Nagle Pah! Gram sobie już na różowej gierce 

8.Fan-,,Przy pierwszym poście napisałaś że jeśli ktoś Cię poprosi o opisanie histori ze zmianą z konta giziuniu na to drugie to to zrobisz ,więc proszę XD opiszesz?''

Ja-A więc gdy już se grałam na tej gierce stwierdziłam że moje giziuniu potrzebuję konta które pomoże mu w levelku. Ponieważ byłam świeżo po obejrzeniu strasznej w tych czasach dla mnie bajki ,,koralina'' w której guziki mieli zamiast oczu nazwałam konto koralina123 mam guziki (I tym sposobem odpowiedziałam na pytanie jak powstała ta nazwa xd)
Było to dla beki gdyż miało być to tylko konto z którego se coś przesyłam.Ale nim się obejrzałam koralina zdobyła większy level od giziuniu.Potem kupiłam se na nim vipa i po prostu nie opłacało się wracać na giziuniu. Poprzesyłałam se rzeczy (których i tak nie było dużo XD) I tak gram se na koralinie do dziś.



To wszystko,jeśli chcecie więcej to zadawajcie pytanka ;) 
Papatki i do zobaczyska ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz